At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 22. april 2007

Jeg røg med på bølgen

I stor stil hækles der nu bølger her også.


Efter mit sammenstød med den Japanske Rib der ikke passede i mønsteret, så måtte der lige noget andet på banen.

Endnu har ingen i familien kommenteret farverne - og skal jeg være helt ærlig - er der nok fordi jeg betragtes som lettere sommerforvirret i valget. Men jeg kan li' dem og synes de er friske :-)

Egentlig var det tiltænkt som et "ind i mellem" og "tage med i byen" projekt, men efter 22 ud af vel omkring 200 rækker med stangmasker, kan jeg godt se den ikke holder en rygende fis. Skidt med det, det tager den tid det tager *g*

Så kom jeg også lige til at slå maskerne op til det ene forstykke af design.club's slå-om. Den er lidt sjov at strikke til trods for de to ret, to vrang, to ret, to vrang osv osv. Jeg valgte en flot grøn farve og ved endnu ikke om den bliver med eller uden ærmerne. Der er købt garn nok til de kam komme i i hvert tilfælde. Billeder af den må vente til der er lidt at vise :-)

3 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hejsa
jeg syntes det er nogle dejlige farver-som du selv siger sommerfarver..
held og lykke med slå-om. har hørt den bliver lidt kort..men det kan jo være du er det!!

Githa sagde ...

Hej Tina

Takker....

Med mine 165 cm hører jeg ikke til blandt de højeste. Og snittet til ben er lavet rimeligt langt i forhold til krop :-)

Så jeg satser - og ellers har jeg to piger der begge vil kunne bruge den og er lavere end jeg.

Githa

Dorte sagde ...

Velkommen i bølge-tæppe-klubben !

Vi er efterhånden da rigtig, rigtig mange, der er igang med sådan et tæppe.

kh Dorte