At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 16. april 2007

Snowdrop

Ja ja - så skete det også her.

Snowdrop er færdig og klar til at gå i skabet til efteråret kommer igen :-)


Farven på billedet er helt ved siden af den farve jeg kigger på. Krop umuligt at få kameraet til at gengive den flotte gyldne karry som virkeligheden har.


Jeg er sikker på jeg nok skal blive glad for den.



Faktisk tror jeg at jeg vil nedgradere den et par størrelser inden sæsonen for lune sager kommer igen.

Sikker på den vil hitte hos familiens to snart 11-årige tøser :-)

5 kommentarer:

Jette Møller sagde ...

Meget flot, og egentlig en hurtig sag at strikke. Tror min bliver færdig i løbet af ugen.

Githa sagde ...

Hej Jette

Ja, den passer lige til en afbrydelse i de lidt større sager :-)

Glæder mig til at se din også.

Kh Githa

Bebiane sagde ...

Hej Githa
Din Snowdrop er flot og det glæder mig at læse, at den ikke tager så lang tid at strikke, perfekt i denne lidt kolde tid, der er nu. Jeg må snart igang med min.
Kh. Bebiane

Tina Olsen sagde ...

hej githa.
så måtte jeg lige ind og se din blog..sikke fin den er..jeg glæder mig nu lidt til jeg er blevet bedre til det...sådan en snowdrop bliver jeg også nød til at strikke,din er godt nok også blevet lækker..

Githa sagde ...

Bebiane..Hvis ikke det var fordi jeg lige havde overset at pind 6 skulle bruges og måtte vente på den kom hjem, så tog den et par dage at lave :-)

Tina..Jeg synes da allerede din er vældig fin. Jeg prøvede mig selv frem flere steder inden valget faldt på blogspot. Finder også stadig nye ting herinde og de må jo prøves af.

Kh Githa