At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

lørdag den 19. maj 2007

En børneting mere

Den vakte stor lykke denne stribede sag fra Garnstudio. Og jeg synes den er lækker denne bomuldssag.

Strikket i det nye Muskat soft og købt i Sysleriet. Den er strikket i str. 11/12 år og jeg måtte bruge et nøgle mere end opskriften foreskrev.

Et billede lidt tættere på for at vise farveskiftet i garnet. Det falder totalt uens og det kan jeg godt li. På den måde behøver man ikke forsøge, at få ærmerne til at ligne hinanden, for det er ganske enkelt en umulighed.

Alt i alt i hot sag for modtageren - min egen Simone.

11 kommentarer:

Fríða sagde ...

en virkelig söd og fin tröje. ikke sært at hun blev glad for den.
kh.fra Island
Frida

Tina Olsen sagde ...

Hej Githa..
den er da utrolig smuk den bluse, jeg er vild med farverne...skøn skøn, godt gået;-)

Janne sagde ...

Fede farver, jeg er lidt forelsket i de fine farver i musket soft.

britt sagde ...

Hvor er den skøn og farveglad!
:-) Britt

MONA sagde ...

Rigtig flot trøje,jeg kan godt forstå hun blev glad for den. Skønne friske farver farver-)

Githa sagde ...

Tak for alle de pæne ord. Vi venter lige på den tørrer helt efter vask og så er den vist i brug :-)

Til dem der måtte ønske at vide det, så er det farve 04 jeg har brugt her og som giver disse striber.

Githa

nielsenstrik sagde ...

Uhh hvor er den flot. Farverne er da lige til at blive glad i låget af.
Kh Jane

Erna sagde ...

Sikke en lækker trøje, farver og model er skønne.

kh

Erna Lgk

Githa sagde ...

Jane...Det var vist også hvad hun blev :-))

Erna...Ja, det synes jeg også.

I øvrigt kan jeg fortælle at garnet er lige så lækkert efter vask - Jubbiiii....

Githa

Tineke sagde ...

Hejsa Githa, neeej, hvor blev den sød! Det har du tryllet godt frem, du har!

Githa sagde ...

Tineke...Takker, du kan tro den er blevet godt modtaget. Varer vist ikke længe inden den anden farve i Muskat soft skal på pindene :-)
Den glæder jeg mig også til at se "live".