At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

lørdag den 12. maj 2007

En dag i luksus

Jeg tog med Johan på job i går.
Det gav mig en dag i fed luksus :-))

Først 40 min på en spinningscykel - skal lige siges jeg ikke har siddet på sådan en i 4 år, så pyhaaa det var hårdt.Derefter en times ophold i spabad og Equinox Exclusiv-område - yes, det var godt.
Det burde være en menneske ret at bruge den slags luksus-tid på sig selv :-)

Efter end dag der gik turen mod Frederiksund og Græse Mølle.

Der ofrede herren lige lidt på en af pigerne. Altså en ny vest skal det blive til af min hånd. Den Nanna havde fået for en månedstid siden, røg i vaskemaskinen og kom ud i str. 5 år.
Duer ikke når man er 15 år :-))




3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Altså Githa. Det er da for pudsigt, men vi gik samtidig i Græse Mølle, jeg genkendte dig ikke, men da jeg så dette garn så kunne jeg godt huske jer. Ærgerligt at vi ikke fik hilst på hinanden.
Johan så da frisk ud.
Kærlig Hilsen
Dorthe

Githa sagde ...

Dorthe...Jeg måtte jo lige se hvad du endte med at købe. Så en kommentar er lagt der også.

Han har det heldigvis også bedre :-) Dog slås han med en konstant og gevaldig træthed. Det må bare tage den tid det skal.

Githa

Tina Olsen sagde ...

Lækkert garn og dejlig farve, det vil jeg glæde mig til at se strikket:-)