At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

lørdag den 26. maj 2007

Morgenstund har guld i mund

Jeg elsker mine stille og rolige morgener hvor jeg kan sidde med min kaffe (og en smøg) og i fred og ro læse nyheder og diverse blog.
Jeg vågner stille og roligt og er klar til at møde verdens udfordringer til mig.

Her stødte jeg på en lille sjov ting....


What do the colors means

blue: for links (the A tag)

red: for tables (TABLE, TR and TD tags)

green: for the DIV tag

violet: for images (the IMG tag)

yellow: for forms (FORM, INPUT, TEXTAREA, SELECT and OPTION tags)

orange: for linebreaks and blockquotes (BR, P, and BLOCKQUOTE tags)

black: the HTML tag, the root nodegray: all other tags

Hvad det hele lige betyder, er jeg egentlig ikke klar over, men det ser sjovt ud.

Du kan jo selv prøve din blog af her

Øv....jeg kan slet ikke vise frem hvad jeg nørkler på for tiden. Det er en hemmelighed og en gave til ældstebarnet som snart fylder 19 år. Men jeg skal prøve om jeg kan få lov at tage et billede med "fyld" i værket, for der tager det sig vist bedst ud :-)

2 kommentarer:

Jette Møller sagde ...

Ja, ved ikke lige hvad det kan bruges til, men flot er det da.
Glæder mig til at se den hemmelige gave... God pinse...

Sifka sagde ...

Smøg og kaffe må du ha' i fred. Jeg ta'r hellere te og avis, ellers er jeg helt med. Og i morgen er der mulighed for endnu en stille morgen med, hvad man nu foretrækker :-) Nyd den.