At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 20. maj 2007

Ny vest til Nanna

Nanna fik jo for kort tid siden en vest. Den var hendes far så venlig at vaske for hende. Men men - han klarede opgaven i vaskemaskinen. Det gik ikke bedre, end at den kom ud i str. 5 år og uden sølv :-/
Barnet ringede og spurgte om hun kunne redde den på nogen måde - men det overgik altså mine evner, at finde løsningen på det :-)

Så der er kreereret en ny i går, af det garn Johan købte for en uges tid siden.
Det er meget lækkert at strikke i.

I kan godt høre hvem der havde melidenhed med barnet over den mistede vest :-))
Nu håber vi bare hun bliver glad for denne, som jo ikke er magen til den første, men måske mere brugbar.


8 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hej Githa
den bliver hun helt sikker glad for, god effekt garnet har.
sjov model hvor er den fra?
kh Dorthe

nielsenstrik sagde ...

Mon ikk hun blir glad for den nye vest og hold så for guds skyld manden væk fra vaskekurven:-)
Kh Jane

Githa sagde ...

Dorthe...Den er fra Tante Grøn i Odense og en af deres egne.

Jane...Det må barnet vist selv klare at holde far væk derfra. Der er 150 km og 15 år mellem os :-)

Githa

Tina Olsen sagde ...

Hej githa..
Jeg er sikker på den kan bruges, den ser lækker blød og varm ud;-))

Githa sagde ...

I min tidl. kommentar til Jane, har jeg fået at vide det lyder forkert. Jeg mener bare, at Nannas far og jeg ikke bor sammen. Så Nanna må selv lære ham at vaske, for jeg ved at hun godt kan nemlig :-)

Githa

Dorthe sagde ...

Hej Githa
jeg undrede mig også over din kommentarer om Nannas far, men nu er der mening.
Tak for din oplysning om garnet til SuperKarla fra Græse Mølle. Jeg var lige ved at tro jeg var blevet altzheimer-light når jeg ikke kan huske rigtigt. men alligevel var jeg sikker på at hun havde sagt 6/2.
SDå er det godt at høre at hukommelsen alligevel virker.
Fortsat god dag
Dorthe

Vivian sagde ...

Damndest thing - du var forsvundet fra min bloglines, godt jeg alligevel kiggede ind!

Vesten er virkelig sød, har du på et tidspunkt haft postet din opskrift eller er den "for your eyes only"? :-) (Ellers ville jeg nemli' gerne prøve!)

Muskat-trøjen er da bare lige i øjet, det var fuldstændig forbigået min snude at der er lavet Muskat med farveskift, det kan være jeg skal "belemre" Tineke med en bestilling!

Og tillykke med det nye job, som jeg også lige har læst om!!

mange hilsner fra Vivian

Githa sagde ...

Hej Vivian

Tak for alle de pæne ord.

Vesten er fra Tante Grøn i Odense og har ikke ligget på min blog son andet end foto's.

Muskat Soft er virkeligt et lækkert garn, meget anderledes end muskat i blødheden og har fantastisk farveskift som ikke er ens på to nøgler.

Githa