At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

onsdag den 9. maj 2007

Sommertoppenes tid...

Det er vel ved at være tid for sommertoppe :-)

Første model går til Johans Simone. Altid svært at fordele sol og vind helt lige. De har jo ikke brug for det samme, på lige samme tid.




En lyseblå en af slagsen. Garnet er muskat fra Drops og købt sammen med garnet til min GG, som til forveksling ligner denne. Men det er købt uafhængigt af hinanden :-)

Jeg synes muskaten drillede mig meget denne gang, med sin "snoen" og det ses lidt på resultatet. Ikke helt tilfredsstillende :-((

Forresten snoldede jeg lige til et par GG mere, da jeg nu var igang. De kommer bare ikke på pindene lige nu.


Tøserne først for de trænger mest - hvis man altså spørger dem. *g*

3 kommentarer:

HANNE sagde ...

Heldige barn, som får denne :-)

Tina Olsen sagde ...

Hvor er den nuttet..der er en der bliver kær:-)

MONA sagde ...

Sød lille sommertop..Rigtig sødt med det lille hulmønster:-)