At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

onsdag den 11. juli 2007

Bølgerne bliver højere og højere

Stribegeneratoren mener jeg nu skulle være halvvejs gennem tæppet.

Men den tar fejl gør den.

Jeg må vist ligge omkring 36 ekstra rækker til hele tæppet for at opnå den ønskede længde.
Billedet er taget inden ferien og tæppet er vokset lidt mere siden.

Nå ja - det er jo min egen skyld. Det var vel mig der oplyste den stribe-udregnende generator om antallet af rækker.

Men det er som med strikkefastheder, sjældent noget jeg når at tjekke. Jeg skal bare igang og det skal være nu.....


Så lær det dog kvindemenneske :-))

7 kommentarer:

Trine Als sagde ...

Selv om din hæklefasthed ikke passer med hvad du forventede bliver det et utroligt smukt tæppe. Jeg er vild med det tilfældige, som stribe-generatoren har hjulpet med. Og farverne er rigtig lækre sammen. Der er forår i det tæppe... Kan du ikke lige overbevise vejret om det også, for det tror da vidst det er efterår for tiden.
Hilsner fra sydfyn, hvor det har regnet hele dagen

Trine Als sagde ...

Hov lige et forslag.. Du kunne jo slutte af med starten. Altså tælle de første 36 eller hvor mange rækker du nu skal have op og så lave dem spejlvendt, så tæppet er ens i begge ender, men med en "random" midte... Bare et forslag.
Kram

Jette sagde ...

Nøøj, hvor er du nået langt, og flot ser det ud...
Med tagget er det vist op til en selv hvad man har lyst til at skrive, prøv og kig på Tina's blog, hun har sat navne på dem hun har tagget, og der kan du læse hvad de skriver...

Tina sagde ...

Hvor bliver det flot Githa!!! :):) Bare forfra med stribe-protokollen ;)

Fru Thorsted sagde ...

Heiijj Githa,
jeg har "tagget" dig. Håber du har lyst til at lege med. Se mere på min blog...

Marlene :-)

MONA sagde ...

Hej Gita.
Hvor er det flot dit tæppe.Flotte farver:-))

The Silent Knitter sagde ...

Hej Githa
Du har stillet et spørgsmål på min blog Jeg kan desværre ikke følge linket (det bliver ikke aktivt i blogkommentarboksen) så jeg ved ikke hvilken af mine mange bluser du spørger til ... send mig en mail i stedet. Du kan finde min mailadresse på webstrik. Mvh Hanne V