At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

tirsdag den 14. august 2007

Færdige bølger


Så løber den lange sommerferie på sidste vers for mig.
Ikke meget strikkeri er kommet fra mine hænder det sidste lange stykke tid, men mon ikke det vender igen. Men hæklearbejdet = bølgetæppet er blevet færdigt.
Det har nu været færdigt i 14 dage, men det har ikke lige været bloggen her der har taget min tid heller :-)

Det er blevet så Simon (min mindsteøgle) kan li det og det bliver brugt flittigt både på sengen og som tæppe. Tæppet måler 120x200 cm og vejer 1.340 gr. eller 30 ngl. bomuldsgarn med lidt rester tilovers.

Alt i alt en succes - som jeg ved skal gentages, da Johans Simone også gerne vil eje et sådant tæppe.

Så jeg skal på den igen, når de rigtige farver er fundet :-))

15 kommentarer:

Laila sagde ...

Hej Githa.

Godt at se dig igen.

Og floooot tæppe!

Kh.

Laila i Schweiz

Jette sagde ...

Velkommen tilbage, var lige ved at efterlyse dig som forsvundne danskere... Og tillykke med tæppet, det ser rigtig godt ud.:o)) Og nu skal du arbejde, så har du vel ikke så meget strikketid, men kigger forbi alligevel..:o)

strikkeforsker sagde ...

Flot tæppe og velkommen tilbage efter ferien.

Heidi/kattemor sagde ...

Flott!!!
Nydelige farger.
Hilsen Heidi/kattemor

Enaj sagde ...

Det er simpelthen super flot Githa og skøøønt at der er liv i dig endnu. Jeg håber da du får tid til både at blogge og strikke selv om du skal i gang med nyt job. Held og lykke med det hele.
Kh Jane

Dorthe sagde ...

Det er bare så sejt!!! Flot arbejde :-)
Knus fra
Dorthe

linda sagde ...

Der er lagt en del baner i det tæppe, hvor er det flot! Og dejligt med lidt fakta, 30 ngl, så ved man hvad der skal til :o)
kh Linda

Tina sagde ...

Tillykke med det færdige tæppe :) Det er et stort arbejde!!! smukt er det blevet... skønne farver! :):)

Karen S sagde ...

Det er blevet rigtig smukt! Godt at modtager kan lide det (ellers var han da også et skarn!) ;-)

kh Karen S

Line sagde ...

Smukt, gad vide om mit nogenside bliver færdigt, men når man derude i blogland ser så smukke tæpper som dit, ja så tror jeg det næsten ;o)

KH

Line

Githa sagde ...

Tusinde tsk for de pæne kommentarer til mit tæppe allesammen.
Jeg håber og tror på der også kommer lidt fremover, når jeg igen er blandt det arbejdende folk. Rytmen skal bare lige findes. Alle i andre klarer det jo, så kan jeg jeg vel også ;-))

Gitte Jensen sagde ...

Virkeligt flot tæppe. Imponerende - og du har endda mod til et til ;-)

Tineke sagde ...

Ihh, hvor blev dén god, jeg får helt dårlig samvittighed, min tæppe ligger i en meget mørk skammekrog, som den nok aldrig kommer ud af. Respekt herfra, den er hammerflot!!

Janne sagde ...

Rigtig flot tæppe, uanset hvilken farvesammensætning man ser, så er de bare flotte.

Tina Olsen sagde ...

Hej Githa..
Puhaa for et arbejde, men jeg kan se det har været det hele vært..MEGET smukt, jeg er vild med farverne;-)