At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

tirsdag den 2. oktober 2007

Oprydningssalg


Jeg er ved at pakke alle ting ned i kasser her.

Og som bekendt dukker der så altid noget op, man opdager ikke er brugt i flere år.

Jeg skal være MEGET syg, før jeg drikker en kop te og derfor står dette smukke sæt bare i skabet.

Det er købt i en kunstklub og desværre husker jeg ikke keramikerens navn.

Der fulgte i sin tid et certifikat med og det havde dengang en værdi på rigtig mange penge(jeg kender godt selv prisen)

Kunne nogen være interesseret i at købe det måske?

Så kom med et bud på min mail githa@mail.dk :-)
Tæmk om du nu havde en garnbutik og gerne ville bytte med lækkert garn ;-)

Hele sættet består af kande, 6 krus, mælkekande og sukkerskål med låg. Det står uden nogen former for skår eller skrammer og er aldrig brugt.
Flere billeder kan mailes.



1 kommentar:

Tineke sagde ...

Hygge hejsa! På en eller anden måde kan jeg ikke undgå at føle mig tiltalt :) men jeg har det ligesom dig, jeg drikker IKKE for meget te......

Men det ér et flot sæt, så mon ikke nogle vil blive rigtig glad for det!

Hilsner, Tineke