At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

torsdag den 8. november 2007

Endnu i live....

er vel hvad jeg stadig er.
Selvom de sidste par uger godt nok har trukket søm ud.

Vi er flyttet i vores nye lejlighed, det er skøøøøønt.
Men hvad der ikke har været så skønt er, at den slet ikke var færdig den dag vi stor her med flyttemænd. I tre uger har vi levet mere eller mindre uden både køkken og bad.
Da vi flyttede ind var det eneste der virkede en håndvask i køkkenet :-(
Det har været lidt af en prøvelse for os og lige nu er det kun vores bad der ikke stadig ikke er færdigt. Men vi har dog et toilet nu :-)
Så er der lige alle de små skader og mangler, der er tilbage fra håndværkerne - og jeg siger lige - DE ER FANDEME IKKE SÅ FÅ!!!

Nå men vi fungerer da og er ved godt humør trods alt.

Det er ikke fordi her ikke er blevet strikket - det er der. Dog ikke så meget som sædvanligvis.
Meeeen, det kommer igen :-)

Jeg er i gang med den første af to "brugs" forbrydere. Vil lige se om weekenden ikke byder på et par lyse dagtimer til lidt fotografering af projekterne.

Håber dem der kigger fordi min blog engang i mellem, stadig gider være med trods mit fravær :-)

6 kommentarer:

enaj sagde ...

Jeg gider godt kigge forbi!
Det lyder godt nok til at det er noget af en omgang med den flytning. Håber da ikke de håndværkerskader er alt for alvorlige.
Jeg glæder mig til at se hvad du trods alt har fået strikket.
Knus Jane

Fríða sagde ...

jeg er nu imponeret over at du overhovedet har fået strikket én eneste maske. puha, flytning, jeg sveder bare ved tanken. til lykke med jeres nye hjem.
kh.fra Island
Frida

Tineke sagde ...

Var også liiige ved at efterlyse dig da! Skønt at høre fra dig igen, sikke nogle prøvelser i går igennem, pyha.

Hold modet op, og lige for at fyre en cliché af: om et år griner I af strabadserne...

Kh. Tineke

Laila sagde ...

Selvfölgelig er vi her endnu!

Op med hovedet, det bliver sä DEJLIGT når det er færdigt.

Knuser

Laila i Schweiz

Jette sagde ...

Det er jo rart med bloglines, så du kan tro jeg stadig er med, man kan jo ikke nå det hele, især ikke i et flytterod. Glæder mig til at se strikkeriet..

Gitte Jensen sagde ...

Tillykke med lejligheden. Håber I får løst problemerne med håndværkerne og udbedret skaderne. Afventer nyt på strikkefronten ;-)