At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 27. januar 2008

Hjælpen kom...

Ugens kvinde sendte mig en hånd i form af en rest garn og jeg blev færdig med denne her.
Ikke samme indfarvning, men det ses overhovedet ikke - heldigvis :-)
Takker tusinde gange Tineke, jeg finder lige på en lille overraskelse, der skal en tur til jylland ;-)

Færdig og færdig, der mangler lige at blive hæftet nogle ender og syet lidt under ærmerne. Men det er vel smådetaljer, for en der hader montering i den grad, at der ligger flere projekter som aldrig er kommet længere end dertil. Nå, men denne her skal nu nok blive helt færdig. Det er jeg sikker på ejermanden eller pigen nok skal holde mig op på. Der er bare et eller andet med aflukningen efter sidste mønsterrapport. Det er ligesom om det "vopler" rundt og ser forkert ud. Måske retter det sig efter en gang vask - det håber jeg.

Det ses lidt tydeligere på dette billede. Den er et hit hos Simon (Simone), der ikke rigtig ville smide den igen, efter prøvningen af det færdige resultat.

Den er strikket i en small og så har jeg bare taget 4 cm af ærmernes længde, så gled den lige på en 11 årig og passede som hånd i handske :-)


7 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Den er rigtig flot :-)
Mon ikke det går hurtigt at hæfte de sidste ender, hvis der venter chokolade.

Janne sagde ...

Det er blevt flot :-) Det er sjovt med de montering, det er et hit hos de færrest. Jeg gider heller ikke hvis jeg kan undgå det.

Jette sagde ...

Bare rigtig flot er den blevet, en rigtig forbryder. Godt du fik det sidste garn...

enaj sagde ...

Den er godt nok blevet flot. Heldigt at Tineke kunne hjælpe dig med garn.

Tineke sagde ...

Den blev da bare så flot, Githa! Og pyha, hvor godt at der ikke var farveforskel mellem de 2 indfarvninger.

Mie sagde ...

Kære Githa
Dejligt med en kommentar i min blog, som også sendte mig omkring din blog - hvor den sødeste gravhund mødte mig. Vi har selv fået en sådan størrelse i oktober måned. Den er fantastisk - også selvom den endnu ikke er helt tæt - og giver os mange gode oplevelser. Du er sat under mine fortrukne
Tanker Mie

schjerning sagde ...

Wow - sikke en flot sweater. Jeg kan godt forstå at ejermanden ikke vil skildes fra den :-)