At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

søndag den 23. marts 2008

Så langt - så godt

Da billederne blev taget var jeg midt i mønster 11. Men så skulle jeg lige se et afsnit af Navy CIS og nu er der kommet nogle flere pinde på :-)

Jeg beklager kvaliteten, men de er taget i kunstig køkken-belysning :-)

Mønster 5 ser således ud efter opskriften. Nå det trækkes i facon er der ingen forskel på dem. De ligner små oste eller kagfestykker i faconen :-)

Tror godt jeg kan nå en pind eller 2 mere i aften, hvis jeg skynder mig at finde stuen igen. Bye bye.....................

6 kommentarer:

Penille sagde ...

Hold da op, det er da helt vildt så langt du er.. Måske jeg skal bruge mere tid på at strikke end jeg lige pt bruger på at trævle op...
Det ser rigtigt flot ud, glæder mig til jeg når så langt med begge mine..

Hilsen
Penille, Ålbæk

PiaT sagde ...

Tak for kigget på mønster 5, Githa - jeg vil dog stadig fastholde, at der er fejl i den midterste række trekanter, hvor indtagningerne ligger lige over hinanden to og to på række 9 og 11 samt 13 og 15 i mønstret.
Men lad os nu se, hvad de næste, der strikker dette mønster siger :-)

Men flot er dit tørklæde under alle omstændigheder.

Kh fra PiaT i Malmö

PiaT sagde ...

Hov, ser lige, at det ser ud som om jeg "beskylder" dig for at have strikket forkert... jeg skal retfærdigvis lige sige, at du har fulgt mønstret til punkt og prikke, men der er efter min ringe mening fejl i opskriften :-)

Tineke sagde ...

Pyha Githa, der er godt nok fart over feltet hos dig! Fin halsklud du har gang i..

Kh. Tineke

Christa sagde ...

Hold da .... - hvor er du flittig og hvor er det flot ;-)

Jette sagde ...

Hold da op hvor går det stærkt hos dig, men det er jo heller ikke lige til at stoppe når man først er kommet igang...