At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 14. april 2008

Den bedste terapi

ligger lige pt. i mit SuperKarla sjal.
Og tusinde tak for den opbakning jeg har mødt herinde - virkelig noget der varmer.

Hvis jeg skal tænke på hvornår mit sjal er færdigt - så burde det vist have været det nu. Jeg har nok strikket lige så meget baglæns som der indtil videre er strikket op :-)
Sådan er det så, når tankerne ind imellem tar flugten til andre ting.
Jeg er nu ved firkant 18 og den eneste ændring jeg har lavet ligger i firkant 16. Jeg skiftede simpelthen mønstret ud med et fra Halsduken.
Sådan går det så også når man ikke læser teksten ordentligt :-)
Da jeg havde strikket nr 16 op to gange og det lignede jeg ved ikke af hvad, besluttede jeg at skifte det ud med andet mønster. Som sagt så gjort og lige nu sidder jeg og ser hvordan jeg skulle have tacklet de to omslag, som var dem der drillede - så kan jeg lære at koncentrere mig og læse ordentligt, kan jeg så.....
Men det gør nu ikke noget og jeg piller ikke det op jeg har sat i stedet - for jeg kan li det :-)


Jeg har sat et nærbillede ind for at lade garnet komme lidt til sin ret, for det er bare så smukt. Det første billede er dog det der farvemæssigt er mest korrekt og dog er det en anelse mere mørkt og klart.
Farvenuancen i det er helt perfekt og jeg er spændt på det bliver færdigt....stille og roligt :-)







8 kommentarer:

Tineke sagde ...

Det var vel nok godt at "se" dig igen. Hvor bliver din Karla da bare lækker! Sleeeet ikke misundelig :)

Skal også lige blogge min knap så lange fremskridt....

STORT krammer, Tineke - fordi du fortjener det :)

Fríða sagde ...

nööööj! hvor er farven bare skön! kan godt forstå du er spændt på at få det færdigt. håber på nogle bedre dager til dig.
kh.fra Island
Frida

Bebiane sagde ...

Du er kommet langt og du har ret, det er et flot farvespil i det garn. Smukt.
Kh. Bebiane

Jette sagde ...

Du har ret, det er flotte farver og også måden de fordeler sig på...
Rart at høre fra dig igen, håber du kommer godt ud af det hele igen..

schjerning sagde ...

Sikke en farve - jeg har vist sagt det før, men siger det gerne igen: Det bliver det smukkeste, gladeste dejligst sjal :-)
Stine

hanneb sagde ...

Det ser smukt ud... og ja, du strikker åbenbart sjal på samme måde som mig - 2 firkanter frem og 1 firkant tilbage:-)) Vi bliver jo da nok færdige til sidst:-))

Penille sagde ...

Hold da op hvor er det flot!

Og ja, Super Karla er god terapi. Håber alt er vel!

Tanker
Penille

LiseStrik sagde ...

Hvor er det en flot farve til det sjal. Jeg glæder mig til at komme i gang med mit. Men det bliver i mere vinterlige farver.
KH Lise