At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

fredag den 29. august 2008

En god ven

til Sofien (Tineke døbte hende) er også flyttet ind :-)

Han skal vist også lige have vasket overkroppen engang. Hmm....gad så vide hvad han skal kaldes???

Jeg skulle lige se om hun hold målene - men fandme nej, hun må være en x-small. Ellers er muligheden at jeg er blevet en x-large de sidste par måneder. Godt nok har jeg taget en anelse (hvem prøver jeg at narre) på, men squtte så meget da :-((

Nå skidt pyt, skal jeg tabe mig så jeg passer tøj med hende, så ender jeg med at kunne gemme mig bag lysmasten udenfor vinduerne ;-)

Så prøver vi da bare med hans mål - og sørme ja - han matcher livet og over brystet mangler han kun 5 cm. Det må være de små gajoler jeg er udstyrret med der udgør den forskel ;-))

Kom så igang Githa - få strikket noget der kan prøves af på Sofien og hendes ven :-)

4 kommentarer:

Tineke sagde ...

Hi hi, ja men, han må jo helt afgjort være en Sofus!

Jane sagde ...

Der kom Tineke mig i forkøbet;-)
Han er helt sikkert en Sofus!

LiseStrik sagde ...

Hej Githa
Ville ha' skrevet til dig på mailen, men kan ikke lige finde din adr. Men ja det er Isager der står bag Trille-Rille.
KH Lise
liny@yahoo.dk

Githa sagde ...

Det er da det han skal hedde Tineke :-)

Sofus og Sofien LOOL