At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

mandag den 25. august 2008

Ny logerende

Se hvad jeg har fået :-)

Hun har stået længe på ønskesedlen og nu er hun flyttet ind. Beklager at det er et "nøgenfoto" af den nye logerende, men "overfrakken" måtte lige en tur i vaskemaskinen :-)

Lige nu er hun plantet midt i spisestuen, for jeg skal lige finde ud af, hvor hun skal stå og pynte.

Men hun forpligter jo lidt, så jeg må snart hellere komme igang med at strikke hende noget, hun kan vise frem ;-)

7 kommentarer:

Merete sagde ...

Hej Githa
Dejligt at du er her igen. Sikke en fin dame du har fået. Det er rigtig dejligt at have en gine, så man se se hvordan ens strikketing er.

Merete

Tineke sagde ...

Nøj, din heldige asen! Jeg er da sleeet ikke misundelig, vel? Det er dejligt at kunne se dine kommende projekter på Sofien der...

Jette sagde ...

Av, ja, sådan en forpligter jo meget, skal jo ses med noget hjemmestrikket på :o))
Glæder mig til at se hendes nye tøj..

Githa sagde ...

Jeg må vist hellere se at få noget på den - og Tineke, den hedder fra nu af Sofien ;-)

Bebiane sagde ...

Hvor er du heldig, så er det med at få hende pyntet :-)) hun er jo helt nøgen.
Kh. Bebiane

Fru Thorsted sagde ...

Ja, hun skal da ha' noget tøj, hende Sofien!
Og du har nemlig helt ret: man må altså bare TAGE sig tiden til strikketøjet! :-)
Marlene

Penille sagde ...

Tillykke med hende, hvor er du altså heldig!

Og velkommen tilbage, det er dejligt at "se" dig igen.. Fik du forresten min mail med adresser til fødselsdagsgruppen??

KH
Penille