At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

lørdag den 20. september 2008

Trætheden har meldt sig

Jeg må indrømme at trætheden har sænket sig over mig.

Jeg sidder ganske stille. Lydene udenfor er som de plejer, livet kører sin gang - det er bare udenom mig.
Jeg er gået ganske i stå omend jeg stadig trækker vejret. Kæmper mig vejen tilbage, ved lyset findes forude - forhåbentlig.....
Min energi rækker ikke længere til at blogge - den energi der er tilbage, bruges til personligt at holde hovedet oven vande.

Derfor vil pausen herfra blive genoptaget.
Altså nøjes jeg med, at kigge ind og smide en kommentar hvor jeg plejer at følge med fremover.

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske jer alle et rigtig dejligt efterår og vinter.

Githa

5 kommentarer:

Tineke sagde ...

Godt du prioriterer, Githa, men jeg håber at du ellers har det godt, og nyder det kommende efterår med de (strikke)stunder de må byde på.

Stor krammer, Tineke

Jane sagde ...

Først og fremmest skal man jo tænke på sig selv og det er præcis det du har gjort.
Håber du trods alt har det godt og at du en dag vender tilbage med fornyet energi.

Knuser fra Jane

Jette sagde ...

Håber også du får et dejligt efterår/vinter også, og god strikkelyst, hænger stadig på når du vender tilbager.. Knus herfra.

Laila: sagde ...

Godt at du selv mærker det Githa.

Pas godt pä dig selv, og sä kommer ogsä du stærkt tilbage...det ve' vi!

Laila

Anonym sagde ...

Ordene i mit hjerte larmer
Tanken går til dig og varmer
Kærligheden beruser vores sanser
Gennem livet vi danser

Kaffen varm du drikker
Garnet frem du tar og strikker
Sådan er det vi elsker dig
Du er kvinden for mig

Håbet for os i stort
Sammen vi skal gå til livets port
Vorkærlighed er stærk
Et af livets store værk

Bare du er min til evig tid
Til det jeg sætter min ydmyg lid
Sammen vi kan det hele
Sammen vi to skal dele

Ellsker dig skat