At jeg ofte kommer for sent i seng, er noget min nørklekurv må bære skylden for.

tirsdag den 17. februar 2009

Fødselsdag

Godt nok ligger der sne over Nyborg - meeen solen skinner dejligt og jeg tror på snarligt forår.
Med forår og sol følger også energi :-)
Jeg har haft fødselsdag og blev kun 42 år denne gang.
Det betød også at jeg har fået gaver fra den fødselsdagsgruppe jeg er med i på webstrik.
Maibritt sendte mig disse to lækre nøgler srømpegarn, lagkage lys og servietter i matchende farver. Jeg kender dem ikke (California Salida fra CWC) men de virker lækre. Jeg kunne godt fristes til at øge lagret med nogle flere nøgler i samme farve - for denne model spøger i mit hoved og her er der ikke langt fra spøg til handling ;-)
Der var også to nougatmus med i pakken - men de "pilede" afsted så snart papiret åbnede sig.
Det ku' jeg da ikk gøre for - der stod jo et krus dampende kaffe ved min side og væk var de :-)


Lisbeth sendte mig disse 4 nøgler meget flotte gammelrosa nøgler strømpegarn fra Mayflower. Det er vist ikke sikkert de bliver til strømper - andre ideer ligger i "mappen" med fremtidsprojekter :-)

Og sidst - men bestemt ikke mindst - så fik jeg 18 nøgler Peruvian Highland Wool fra Filcolana i en smukkeste turkise farve af Merethe, Hanne og Penille.

Jeg havde ønsket mig dem til et helt bestemt projekt.
Jeg glæder mig til at komme igang med den (bare lige 3 par sokker der mangler en makker først) for jeg tror helt bestemt den lige er mig. Farven og garnet er helt sikkert og det klør i strikkepindene for at starte op. Men jeg styrrer mig gør jeg......tror jeg....


Tusinde tak for gaverne alle sammen - jeg kan bruge det hele :-))
Bortset fra det så har jeg jo strikket en del, siden jeg sidst fik opdateret min blog.
Jeg håber jeg kommer lidt igang igen - men jeg skal da ønske mig et nyt kamera, for det har da lidt døden fortæller kvaliteten på disse foto :-(
Det må på næste ønskeliste.......LOL, det er til jul :-)

5 kommentarer:

schjerning sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Sikke noget dejligt garn du er blevet begavet med :-)
Jeg håber du havde en dejlig dag.

Dorthe sagde ...

Lige et forsinket tillykke med fødseldagen, sikke skønne gaver du har fået - herligt :-)
Håber at du havde en rigtig dejlig dag.
Knus fra
Dorthe :-)

Jette sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen herfra også. Og nu har du da garn nok til de fine projekter du har i tankerne, de ser rigtig fine ud.

Merete sagde ...

Hej Githa
Godt du har modtaget garnet. Sikke en flot farve. Jeg er vild med strømpegarnet du har fået af Lisbeth.
Merete

Bebiane sagde ...

Lækre gaver du har fået. Dejligt at se dig tilbage på bloggen, du er savnet :-))
Kh. Bebiane